Klantmagazine

Bremspunkt 02/2018

BREMSPUNKT, het klantmagazine van de Knorr-Bremse remsystemen voor bedrijfswagens, kwam begin 2004 voor het eerst uit. Het dient om het contact met u, onze klant, te blijven verbeteren. Het verschijnt twee tot vier keer per jaar in het Duits.

Op beknopte en onderhoudende wijze brengt BREMSPUNKT onderwerpen ter sprake die u helpen uw klant deskundig te adviseren, kosten te besparen of uw werk efficiënter uit te voeren.

BREMSPUNKT informeert u over productinnovaties en tests en geeft technische adviezen, waardoor uw onderneming een informatievoorsprong neemt. Tegelijkertijd is BREMSPUNKT echter ook een communicatieforum voor partners van Knorr-Bremse remsystemen voor bedrijfswagens, die hier hun onderneming presenteren en hun mening over relevante onderwerpen geven.

Uw ideeën en opmerkingen zijn welkom bij het BREMSPUNKT-redactieteam onder bremspunkt@knorr-bremse.com.

Share